lördag 8 augusti 2015

matta saker är min grej!

Jag har verkligen försökt att gilla highlighter men för mig går det inte!
Jag tycker helt enkelt inte om när det glänser och skimrar för mycket i ansiktet!
Jag gillar matta saker och nude!

Det får mig att tänka på mitt absoluta favorit blush ifrån Elf som heter Tickled pink!
Jag gillar verkligen färgen det är inte för rosa och heller inte för lite färg, den skimrar inte för mycket utan är helt natturlig och matt!

Jag köpte faktiskt nyligen en till sak ifrån Elf, ett Eyebrow kit i medium (ca 40kr)!
Den har en mörkbrun skugga och en lite ljusare, den lite ljusare passar perfekt på mig!

en kort sammanfattning av allt jag gillar helt enkelt matta saker!
                                                 
jag vet jag har tagit jätte mycket av den!


kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar