söndag 8 november 2015

Tag

Idag tänkte jag göra en GET TO KNOW ME TAG, jag vet att det är mest Youtube tjejer/killar som gör det men jag tänkte ändå göra en sådan! 

Vad heter du? 
-jag heter Wilma 

Smeknamn?
Inget speciellt men typ Willmis 

Födelsedag? 
12 april

Stjärntecken? 
Jag är vädur 

Yrke? 
Jag går i skolan

Hårfärg? 
Jag är brunnet 

Ögonfärg? 
Den är blå

Piercing?
Jag har hål i öronen 

Tatuering? 
Nix, inga tatueringar 

Höger/vänster hänt? 
Högerhänt är jag

Bästa vän?
Min klass och några andra! 

Favorit film?
Åhå det finns så många men LETTERS to JULIET tycker jag om! 

Favorit serie? 
Jag kollar inte så mycket på serier, men SVENSKA HOLLYWOOD FRUAR är ju bra!

Favorit låt? 
Perfect av one direction kanske! 

Favorit färg? 
Rosa tror jag

Favorit resturang? 
Har ingen speciell

Favorit affär?
Odd Molly affären gillar jag

Favorit bok?
Jag har läst många böcker som är bra men Tystnad och lögner är bra!

Favorit tidning?
Så svårt???

Favorit skor?
Mina favorit skor är jogging skor eller convers 

Favorit plats?
Hemma!

Var befinner du dig om tio år?
I en lägenhet i en stad någonstans tror jag!

Stationer eller bärbar dator?
Bärbardator 

Känsla ljust nu?
Trött

Idol?
One direction

Vad tänker du ljust nu?
Ingenting typ

Vad kollar du på?
Min iPad 

Vad har du på dig?
Ett par tajts och en kabel stickad tröja

Vart vill du bo när du blir stor? 
Svårt...

Hund eller katt?
Båda thihi

Coca-Cola eller pepsi?
Coca-Cola 

Vad köpte du senast?
En gott och blandat påse (godis) 

Språk?
Svenska och engelska!

Det var alla frågorna kram på er!

 

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar