tisdag 5 januari 2016

About me tag!

Hej, jag tänkte att jag ska göra en tag som heter : About me tag!


           Ditt mellannamn?

Mitt mellannamn är Charlott!


Favorit ämne i skolan?

Jag tror att det är idrott eller svenska!


Favorit dryck?

Min favorit dryck är nog varm choklad eller fanta exotic.


Favorit låt ljust nu?

Sorry-Justin Bieber eller 7 years-Lukas Graham


Favorit mat?

Helt klart sushi.


Det senaste du köpte?

Det var en marin blå Svea tröja.


Favorit bok för alltid?

Vet inte riktigt men kanske Tystnad och lögner-Laura Summers


Favorit färg?

Rosa, vitt,grått typ.


Har du något husdjur?

Ja, två katter och två ödlor!


Favorit parfym?

Någon Viktoria´s secret typ Sensual blush


Favorit lov/semester tid?

Har man det? ja. ja typ sommarlovet kanske!


Är du gift?

Nej, själv klart inte.


Vilka länder har du varit i?

Danmark, Thailand, Indien, Italien, Frankrike, Turkiet, Sverige, Då räknar jag inte mellan landningar utan bara dom jag har varit på semester.


Pratar du något annat språk?

Svenska och engelska.


Hur många syskon har du?

Jag räknar bara 2 av dom!


Favorit affär?

Jag vet inte men kanske Odd Molly!


Favorit restaurang?

Det har jag ingen!


När grät du senast?

Typ en vecka sen!


Favorit blogg?

Nellie Berntssons blogg gillar jag!


Favorit film?

Letters to Juliet


Favorit program?

Det går inte nu men Svenska Hollywood fruar!


PC eller MAC?

PC


Vad har du för mobil?

Iphone 6s har jag!


Hur lång är du?

Typ 1m 65 cm 


Kan du laga mat?

ja, jag skulle säga att jag kan laga mat. Inte all mat men någorlunda!  




Det var alla frågor, kram på er!



  


2 kommentarer:

  1. Det är roligt att veta lite mer om dig, fast jag känner dig redan så bra :)

    kram kram Mammi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du känner mig! Men nu känner du mig ännu mer!

      Radera