måndag 1 februari 2016

HEMMA SPA

Nu tänkte jag ge ett tips för den perfekta spa dagen!


Byt kläder till mjuka och mysiga kläder! 





Efter det tar jag ett litet handbad  och ibland så tar jag ett fotbad.




Efter det tar jag en dusch man kan även ta ett bad men vi har tyvärr inget badkar så jag tar en dusch. (vi kommer faktiskt snart att få ett badkar, tjohoh) och då använder jag den här tvålen ifrån The body shop.


Då brukar jag använda en hår inpackning och schampo/ balsam   den här inpackningen  är ifrån Schwarzkopf GLISS 



Efter det är det viktigt att ta en body lotion för att återfukta den här är ifrån Vicktoria´s secret.



Är ni som mig så tänder ni ett ljus, jag brukar tända ett doft ljus för det blir en väldigt mysig känsla!

Medans jag har tänt ett ljus och tar det lugnt tar jag en ansiktes mask!

Jag har den här Choklad

Jag har den här Grönt te

Jag har den här Gurka

Och jag har den här Varm choklad att
välja på så vi får se vilken det blir nästa gång
jag hemma spaár!






KRAM


  













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar